Trångt i soffan..

Vår soffa är stoooor så den rymmer alltså många kuddar. Var nyss uppe och
räknade och där finns nu 11 kuddar i variarande storlekar.
Senaste kuddfodralen kom tillsammans med postern från perlan living
som du kan se här. Dom är från Spira och var på rea så jag slog
till med två.



nu får dom bo ihop med som sagt 9 andra kuddar :)


här är ena kudden med några kuddkompisar.

Tapeten som ni ser i bakgrunden tycker jag om MEN den kommer
ändå försvinna när vi renoverar vardagsrummet. Vill ha nått nytt :)

Jag har med mig lite jobb hem så nu tror jag faktiskt jag
ska sätta mig och jobba ett tag..så dax att byta laptop!

Kommentarer
Postat av: jenny

Gillar det där mönstret. Har det på en skärbräda och en väska. Extra bra när man kan finna dom på rea:-)



Svar: Näe det tror jag nog inte att jag har.

Kram

2010-03-19 @ 07:32:17
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0