Dax att dölja ogräset

I en hörna i vår trädgård nära vår ena granne så gjorde vi för några år sen ett litet land. Vi har även planterat
vinbär, krusbär och rabarber i samma "område".

Den vita lilla lådan är tämligen ful och jag slarvar väl lite med att hålla den i trim, men i stället för
att ta tag i mig själv och hålla bättre ordning ska nu Macke fixa en skärmvägg så den inte syns från vägen :-)
Smart va :-)


Förebilder!

Virket som ska användas

 

Milo trivs när han får vara ute mycket. Både gräsmattan och altanen är favoritplatser.

 

Världens finaste och snällaste hund (ifallfall om ni frågar mig) :-)

Spana in mina bollhortensia i bakgrunend, dom blommar gudomlingt nu.

Ni behöver itne spana in min sneda torkvinda :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0