svåra val...

Jag som många andra i den stora vida världen har länge tittat på Focus de lux besticken. Enligt mig har dom två nackdelar. Dom är dyra OCH så tycker jag kniven är dels liten och tämligen ful :)
Men jag gillar handtagen och försöker med ljus och lykta hitta några liknande som jag gillar.
IKEA har två varianter med svarta handtag. Där jag själv personligen tycker CHARMIG är ett helt okej alternativ till Focus.


1099 för 12 stycken  (bild designonline)


Och så nedan IKEAs varianter.

Charmig 349 kr/24 st                                             Lyft 149 kr/24 st


Vad skulle ni valt??

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag gillade också Focus de lux besticken bäst.

Men förstår att det är ett svårt val.

Ibland önskar man att man hade obegränsat med pengar:)))

Men tyvärr har man ju inte det,

och då måste det prioriteras på vissa saker.

Så jag hade nog valt Ikea besticken:)



Tarkett var hos oss på jobbet härokdagen med nya prover på laminatgolv. En ny broschyr har också kommit.Kolla hos din närmaste återförsäljare.

Kan inte tänka mig att de tar över 400kr/kvm

Lycka Till med valen!

kramis

2010-01-28 @ 14:21:28
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Therése

Ja, det är klart att det är rätt stor skillnad på priset!

Tycker att Ikeas "Charmig" var jättesnygg!

T o m snyggare än Focus de lux (enligt mig!)

Ha det så gott..Kram!

2010-01-29 @ 00:12:30
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Åse

Jag skulle ha valt "Charmig", jag gillar inte gafflar som har korta "taggar" (vad tusan heter de spretiga sakerna på en gaffel!?)



Kram Åse

2010-01-29 @ 09:47:59
URL: http://interiorguiden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0