lugn söndag...

Söndagen verkar bli lika lugn som gårdagen.....frukost i tv-soffan tittandes på diverse skidsporter, så härligt!
Det enda som är planerat idag är långpromenad med Milo, söndagsmiddag och tjaa, det var väl det hela.
Tänkte försöka klämma in lite småundanplock här hemma men vet inte om jag orkar. Min energinivå just nu är typ lägre än lägst...

En trist sak inredningsmässigt är att jag mätte lite igår på den snedvägg där jag tänkte sätta upp lite stringhyllor och den är för liten för att jag ska kunna bygga som jag ville. Nu kommer det inte alls bli lika bra så nu vet jag inte om jag ska skita i det helt eller hur jag ska göra...sur blev jag!


Ska detta bara förbli en dröm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0