Summary...

Jaha...då lider så även denna dagen mot sitt slut...så vad har då hänt i Annas liv den 24 februari (1 dag innan lön, 2 dagar innan semester).
Jobbsitutation=under kontroll, jobbade halva dagen hemma och stack sen till jobbet efter lunch...lite möten och sen hem vid halv fem.
En hääärlig 1,5 timmes promenad med Milo följde. Hemma intogs en smarrig måltid innan jag ställde mig vid strykbrädan och började stryka mannens kläder och packa ner dom.
Vi åtta ringde en gammal komips som jag inte pratat med på jäääättelänge och vi lyckades prata nästan 2 timmar i telefon!! Det händer INTE ofta att jag pratar så länge nu för tiden...Vi la på precis innan sverige tog guld :)
Imorgon är sista dagen innan semester, så jävla skönt på ren svenska...har lite kvar att packa imorgon men känner att jag har det under kontroll..
Nu ska jag se om jag kan läsa lite bloggar innan jag somnar...





så här såg det ut i backarna i Livigno, Italien ifjol..hoppas på nått liknanade :)


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

det ser jättehärligt ut! hoppas ni får en underbar semester! kram kram

2010-02-25 @ 17:56:28
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Emma

Ser kanon ut, hoppas ni får det bra:) Kramar emma

2010-02-25 @ 21:29:00
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0