Småjobbig dag..

Idag på morgnen så tog jag med mig Milo och åkte till djursjukhuset i Hässleholm. Det var dax för att röntga hans höfter och armbådar. Det måste man göra på labradorer när dom är 1. Nere i Hässleholm gick det bra...han fick en spruta så han somnade, röntgades och sen fick han en spruta så han skulle vakna...DÅ var klockan ca 11.00.
Och fy vad jag tyckte det var jobbigt tiden som följde. Alltså Milo var såå groggy och borta, han vinglade och såg så ledsen och ynklig ut så det skar i hela mitt mattehjärta!!
Nåväl jag fick in honom i bilen. Vi var hemma ca 12 och fram till kl 18 ungefär så var han i samma tillstånd..låg bara och gnydde lite, försökte gå ibland men vinglade bara. Usch...jag tyckte det var hemskt att se på och oroade mig hela tiden...
Kl 18 kom några kompisar hit, (dags för H-klubbs möte!!) Då piggnade han faktikst till. Men visst han är fortfarande inte sig själv. Nu ligge rhan här i sängen hos mig och snarkar lite...hoppas han är piggare imorgon..vill ha tillbaks min vanliga pigga och glada kille!!


Milo flåsar i snön. Bild från i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0