skitsnö!

ALltså jag gillar den här vintern med alla kyla och snö. MEN inte just nu...vi har planerat att köra till Västerås imorgon och hälsa på syster yster med familj men om det är sånt här skitväder så sätter vi inte oss i bilen och kör typ 50 mil enkel väg...Har inte träffat min syster, svåger OCH syskonbarn sen i julas så jag längtar massor.

Och mannen är borta så jag kommer få skotta snö i morgon bitti...Åååååh va jobbigt allt blev just nu...nu tänker jag lägga mig i sängen och äta glass..då blir säkert allt mycket bättre  :---)

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Du är ju i alla fall riktigt duktig som kommer iväg och tränar så då kan du med gott samvete lägga unna dig lite glass i din ensamhet. Jag hoppas verkligen att jag fortsätter och tränar nu när jag börjar komma igång.



Vad kul att du ska till Västerås, om du har vägarna förbi Runes färger får du gärna komma in och säga hej till mig!

2010-02-18 @ 21:29:54
URL: http://interiorguiden.blogspot.com/
Postat av: Dessi

Åh, jag har precis varit ute och skottat fram till brevlådan, brevbärare som man är! Trist när man har bestämt nåt och man får ställa in p g a väder... Har hört att det ska komma ännu mera snö i helgen! Trist!

2010-02-18 @ 21:36:51
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com
Postat av: Lotta

Usch, jag är urless på snöandet nu:(

Hoppas resan går bra, och kör försiktigt!!!

kram och Trevlig Helg!

2010-02-18 @ 22:46:24
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0