pust och stön...

Idag skulle jag vara ambitös hade jag bestämt så när jag vaknade gick jag upp...drack ett glas oboy..borstade tänderna och stack sedan till gymmet! Där har jag inte varit på typ 2 månader. Och det är ju sååå himla kul när jag väl är där, nu måste jag skärpa till mig och gå dit iallfall 2 gånger i veckan. När jag var klar åkte jag hem..drog på mig långkalsonger under byxorna och så joggade jag en runda.
Så nu sitter jag här nyduschad och färdigtränad för idag!

Nu ska jag gå bort till några kompisar som bor en gata bort. Där finns även min ena svägerska och svåger (svägerskans syster är ena kompisen). Dom hade barndop igår så det fanns massa rester så det blir lunch och spel.
Mannen får inte följa med för han är förkyld och mår kass och vi vill ju inte han ska smitta ner lilltjejen i huset.


Bild från långpromenaden i snön igår. Lillsvågern och lillsvägerskan och våra hundar..den ena lite större
än den andra :-)


kolla in sötnosen!!! Helt bedårande..vilket är jäkligt tur för han är en riktig lite buskille :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0