Över

Så var första omgången melodifestival över....och själv tyckte jag typ det var rätt dåligt.
Helt klart bäst låt som gick direkt vidare...Salem eller vad han heter var klart bäst...sen tyckte jag väl det var helt okej att Ola gick vidare....Jessicas låt tyckte jag var rätt tråkig...killen med jeans och linne=sådär...resten var mer eller mindre kass. Visst Ekbors musikal låt var väl inte urkass men passar inte in i melodifestivalsammanhang om du frågar mig.

Nu sitter jag här i soffan och äter chokladglass och tittar på Real Madrid...lagom kul men på lördagar bestämmer mannen över tv-n så det är bara att gilla läget :-)


Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Jag tycker också att det var rätt låtar som gick till Globen. Men tyckte Lindas låt var bättre än Jessicas...



Ha det gott,

Kramar Therese

2010-02-06 @ 22:45:45
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Lotta

Jag vart ganska besviken på gårdagen:(

Men den bästa tyckte jag var Ola.

Hoppas det blir bättre nästa vecka.

kramis

2010-02-07 @ 09:20:53
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0