Ensam igen...

Så har min man lämnat mig igen...åkte idag på morgonen och kommer inte hem förrens på torsdag kväll. Sååååå tråkigt. Har som tur väl är massor att göra den här veckan och på fredag åker vi ju till Österrike :-)
Kommer kanske nämna det en eller annan gång den här veckan...

Idag har jag iallfall lyckats uträtta lite ärenden, varit på apoteket och laddat upp med mediciner, hämtat linsvätska till maken och så svängde jag in en runda till Lindex för jag behövde lite tunna långärmade tröjor..


Påminner lite om varandra :-)

Och nej jag ska inte börja visa kläder varje dag eller vad jag har på mig...men eftersom jag tycker inläggen ser roligare ut med bild så tänkte jag att det får bli dom här :)

Nu sitter jag här i sängen och försöker hinna med att läsa alla mina bloggar jag brukar följa samtidigt som jag försöker kolla på skidor OCH hindra mig själv från att gå och hämta en skål med glass :)
Nej det går inte...Frysen, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0