En kvast..

Visade för ett tag sedan en sopborste från IKEA som jag tyckte var rätt snygg...behöver en ny nämligen. Vi har alltid en framme jämte kaminen, eftersom den används varje dag blir ambitionen av att sätta in den efter användning aldrig lixsom mer än en ambition...så en snygg kvast eftersökes och IKEAS ligger i topp...den såg ut så här...



När jag var inne på danskdesign häromdagen såg jag denna kvast från Eva Solo...


SNygg att se på...MEN priset på 799 kr är ju "snäppet" värre än IKEAs :)  och helt ärligt så är den nog snyggare än funktionell :)

Kommentarer
Postat av: Mari

IKEAS duger gott, man ska ju bara sopa. Såg en prickig på MAXI igår för 99 kr kanske roligare att sopa då...vad vet jag men måste inhandla en oxå.



Ha det så bäst!!

2010-02-22 @ 05:04:32
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0