Bra start...

Idag masade jag mig direkt från sängen..passerade köket..drack vatten och åt en apelsin...in till badrummet..borstade tänderna och fixade håret lite...in i dressingroom, bytte om till träningskläder...och sen iväg till gymmet...kl 09:00 stod jag på löparbandet och joggade/masade mig framåt...sen en timmes styketräning och sen tillbaks hem.

Puuuuh...

Idag är det fixa i klädrummet dag...jag har än så länge hängt/vikt undan allt som låg framme i blåa Ikea kassar.
(Blåa Ikea kassar=ren tvätt hemma hos oss). Har nu så smått börjat plocka fram lite kläder inför skidresan. På fredag åker ju vi och mannens ena bror med sambo ner till Kaprun i Österrike för en veckas skidåkning. Ska bli sååå härligt.
Eftersom mannen är iväg på veckorna nu och jobbar (åker måndag morgon kommer hem torsdag kväll) så tänkte jag plocka fram och fixa med hans kläder så han får "godkänna" mina val. Brukar alltid vara jag som packar allt här hemma, både jag och mannen är nöjda med det så det funkar bra :)

Nä slut på vilan...dax att sätta lite fräs igen....

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh jädrans vad du har varit hurtig idag, bra kämpat tjejen!



Vad härligt med en skidresa! Här är det också jag som packar till gubben när vi ska iväg, det brukar vara bäst så ;-)

2010-02-21 @ 16:57:06
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0