Vitt, grått silver och liiiiiiite rött?

Ibland har man ju inte så mycket och fundera på så då tycker jag man tex kan planera årets julgran!
Jag har nästan alltid kört på röd julgran. MEN i år sitter jag faktikst nu och funderar på om julgranen ska domineras av...
VITT
Alltså vet i katten om rött kommer passa in sååååå bra i vardagsrummet. Eller jo, julpynt tycker jag iofs ALLTID passar in, men jag kanske skulle våga testa nått annat. Rosa, lila och blått är uteslutet. Men vitt, lite grått/silver och kanske bara lite rött? Ja det kanske skulle funka faktikst. Får nog fundera på saken.
Kanske nått sånt här.
Visst är den söt :-) Jag tycker lixsom synd om granen när jag tittar på den. "Han" ser så naken och ensam ut.
Jag får lite moderskänslor och vill ta hand om den.
Bild: hemmetsjournal
~~~~~~
Nu ska jag ta mig en kopp te, äta en apelsin och luta mig tillbaks.
Kram

Kommentarer
Postat av: isa

Nä men vad är det jag hör ;)

Lite rött ja jag tänkte vell :D

Silver och vitt och glas är fint i en grön gran tycker jag :)

Med en och en anann röd detalj oxså ;)

Låter bra det där med te. Ska ta mig en kopp jag med.

kram isa

2010-12-06 @ 22:44:42
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter som en toppenide:) Har kört på vitt/silver eftersom rött inte alls passar in i vardagsrummet, det e riktigt fint faktiskt! Ha det bra, kram emma

2010-12-07 @ 20:14:57
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Sara - Thaison

Nämen stackars gran. Jag har inte så många valmöjligheter. Här är julpynten fruktansvärt fula. Jag har dock hittat mitt i Phuket och det får duga. det är rött och silver i min gran.



TUSEN TACK FÖR PAKETEN!!! DU ÄR BÄÄÄÄÄÄST!!!

2010-12-08 @ 05:59:58
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Klart du ska ha något rött i också,annars blir det trist! Kanske ska tvinga busbarnen att göra något rött pyssel som de sedan ska tvinga moster att hänga upp i granen.....haha!

2010-12-08 @ 16:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0