Söndagsbilden v49

HEMMKOMMEN!
Det är så skönt att ligga i sin lilla soffa och njuta av att vara hemma. Helgen har varit toppen men som alltid är det skönt att komma hem igen. Jag fick äran att köra hela vägen hem oxå eftersom min man INTE spottade i glaser igår :)
Nu ska jag bara liggahär och njuta och faktikst stänga av datorn nästan otäckt snart efter att startade den.
Men var ju "tvungen" att slänga in veckans söndagsbild, mitt bidrag till fabriken.

Eftersom jag inte hittar min sladd till kameran får mitt bidra bli gamla bilder. Letade snabbt fram några
bilder från förra året.
Gruppbild på familjen Tomte, 2009 :-)
Inköpt på Village ifjol. Såg att dom hade den i år oxå. Gillar den massor. Den ska nog få stå i köket i år oxå.
Nu blir det slappning innan sovning :-)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Oj det är verkligen en praktfull tomtearmé du har!

2010-12-13 @ 08:40:38
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0