Alternativ gran

Så lider ännu en dag full med julförberedelser mot sitt slut. Och jag är oxå det, slut alltså :-)
Men det mesta är klart. Imorgon kväll blir det julbord som vanligt hemma hos oss. Så imorgon ska jag göra jansson och griljera skinkan. Köttbullarna är klara och revbenen kokta och ligger nu i marinad och väntar på morgondagens grillning. Resten är ju mest att plocka fram så det går ganska så fort.
Granen är klädd, julklapparna inslagna. Det är bara liiiiite pynt som ska upp imorgon och sen kan det fanken bli JUL
Nej, det här är inte vår julgran, MEN såklart att även detta träd måste få lite pynt så här i jultider :-)
KramKram

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Den fungerar absolut som alternativ julgran, finfint!



God jul!



Kram Åse

2010-12-23 @ 08:11:30
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: isa

Hahaha där lurade du mig allt ;)

Tänkte hummmmm är det där granen?? Men skulle dom inte ha en?? Haha :)

Men det är ju klart att det även det trädet ska pyntas ju ;)

Jag vill önska dig en riktigt god jul hjärtat!!! Ha det toppen se till att vara frisk och njut av ledigheten. Klä på dig galet varmt om du ska gå ut med hunden annars kommer du frysa fat i marken.. Och det vill jag inte. Kramar i massor och

GOD JUL

2010-12-23 @ 09:01:51
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: jenny

läckert!!

God jul!!

2010-12-23 @ 09:49:54
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0