Redo för kyla

Klockan är bara 08:40 och jag har redan hunnit med en långpromenad med Milo och en omgång grundmålning
av själva skoskåpet (hyllorna målade jag ju igår), var uppe med tuppen eftersom jag somnade i soffan typ halv sju igår :-)

Nu tänkte jag göra frukost och sen blir det nog IKEA när det öppnar. Sen tänkte jag unna mig en joggingrunda innan jag ska hjälpa macke och börja spackla ovanvåningen. Vår målare har fortfarande inte tid och nu beslutade vi att börja lite själva.

Hösten närmar ju sig och igår hämtade Marcus ved så nu är det bara att börja elda.



Ser faktiskt ut att bli hyffsat väder idag så det kanske blir lite plantering oxå...vi får se vad som hinns med.

Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: isa

Tack!! Du med :)Jäklar va ni skall älda i höst och vinter ;)

kram

2010-08-29 @ 16:24:57
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

åhh så fint med ett ved hål i väggen .

2010-09-11 @ 14:57:33
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0