Pimpa skoskåp

Nu ska jag strax iväg på bokklubben. Nästa gång är det mina ära att ha damerna hemma hos mig, vilket
innebär att jag oxå ska välja bok. Har printat ut några exempel för det brukar alltid vara någon som läst första alternativet.
Imorgon hoppas jag hinna komma igång med renoveringen av vårt fula skoskåp. För det första är jag ingen ek-människa, för det andra har Milo tuggat bort fyra av knopparna + lite på benen och sådär. Tvättstugan är ju Milos rum och där ser för jävligt ut efter att ha haft en valp där...MEN vi fixar till väggar och sånt när vi tror han har slutat med sånna dumheter! Nu får det se lite för jävligt ut.
MEN skoskåpet ska som sagt pimpas upp..hur vet jag inte ännu..men det blir nog mycket vitt.....
Ursäkta kvalitén på bilden, iPhone är bra till mycket men inte att ta bilder inomhus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0