Lyckad kväll!

Kusinträffen blev jättetrevlig. Maten blev lyckad och sällskapet var det bästa :)
Jag, syster och mamma fixade lite buffé, det funkar ju alltid.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag var det minsann även sista semesterdagen, på måndag är det dax för
jobb igen. Min grupp som jag tillhör läggs ner den 31 augusti och därefter hamnar jag i någon
slags intern konsultpool och det känns sådär, lite oviss framtid och det är jag inte van vid..men men..det löser sig nog.  Nästkommande veckor är det CV skriving som står högst på min att göra lista på jobbet. Jag har aldrig sökt något jobb så jag har aldrig behövt ett CV. Men nu är det som sagt dax och det är minsann inte så himla lätt. Jag har jobbat där jag jobbar nu sedan november 1994. Har haft många olika jobb men alltid varit på samma avdelning. (jobbar på ett IKEA bolag (inte varuhuset), det har jag nog aldrig berättat). Jag får väl försöka se på det som en möjlighet för mig att göra något annat, men det är lättare sagt än gjort.
MEEEEEN som sagt..det löser sig nog!

Kommentarer
Postat av: Sara

VAA vad är det jag läser?!??! Ska allt flyttas söder ut eller?? Vad händer med dig nu då Stumpan?? Du kommer fixa det. Det gör du alltid!!!



VAd kul med kusinträff :)

2010-08-08 @ 13:13:53
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0