Loppis och Lamm

Idag har jag och Macke varit på loppis i Moheda tillsammans med några kompisar.
Det var sjuukt mycket folk och inget kul alls.



Innan dess stannade vi på ett landcafe som var jättemysigt och käkade lunch.
Det ligger i en liten by som heter Ör utanför växjö.

Efter loppisen som då inte var något kul så stack vi till Lammhult och gjorde ett
besök på Svenssons i Lammhult. Snacka om himelrike!!
Så mycket fint som man bara vill ha!!




Ummm string....


Kan man annat än ätt gilla denna sköna spegel "Mady by Eimear"

Kommentarer
Postat av: jenny

Hos Lammhults skulle jag verkligen vilja shoppa loss.Kan tänka mig att du hittad en hel del som du gärna ville ta med hem:-)

2010-08-01 @ 21:14:34
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Oj så mycket fint, ser flera saker som jag skulle vilja ha, en Y-stol till exempel!

2010-08-02 @ 08:06:51
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0