Kan själv!

Göra blåbärsmarmelad alltså :-)
Gjorde två burkar igår efter ett recept från svärmor.
Så idag var jag tvungen att göra några pannkakor till lunch och prova sylten och den får godkänt :)
Liiite mindre socker kunde jag tagit även ifall jag tog mindre än det stod så var den rätt söt.
Lätt var det oxå, tog typ en kvart sen var det klart!
Annars så jobbar jag hemifrån idag. Nu börjar jag längta till jobbet, eller iallfall till jobbarkompisarna, är rätt ensamt och trist och sitta hemma. Nu har jag fikapaus men istället för fika blev det en blogg :)
Och ett tips. Ni som gillar läsa inredningsbloggar, på inredningsbloggar.se hittar ni massor av bloggar som baara är om inredning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0