Fin gåva!

Mina kära kusiner var så himla snälla och gav mig en present för att jag höll kusinträffen här hemma hos oss. Det hade nog varit mest rättvist att ge den till mamma för hon lagade den mesta av maten :)
MEN eftersom jag tyckte presenten var så fin så behöll jag den givetvis själv.
En röd fin vas och skål från Nybro glasbruk. TYvärr gör bilderna nedan dom inte rättivsa... Den röda färgen är mycket mörkare i verkligheten. Vasen kommer nog få en permanentplats i köket..skålen åker nog lite fram och tillbaks tror jag. MEN med vasen på plats i köket så får det nog bli röd accentfärg i köket i höst!
Sidenboarden är överhopad med grejer som i vanliga fall brukar ha lite andra platser..men städa får jag göra
en annan dag, idag är det bara slappning som står på schemat!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har beställt pärontrycket från Isa, väntar på det.

2010-08-09 @ 08:23:37
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: Tina // Peppar & Vanilj

Ja det var en finfin vas verkligen! Visst är det ofta svårt att fånga det fina på bild i bland... Irriterande när man vill dela med sig och så ser det bara helt ..trist ut på bilden liksom...



Jag gillade ditt sidebord, och tavlorna du hade på väggen! NICE!



K R a M // t i n a

2010-08-09 @ 09:38:06
URL: http://www.pepparochvanilj.blogspot.com
Postat av: Anki

Riktigt fint sideboard! Vart kan man köpa det?

2011-01-15 @ 00:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0