En bättre dag men en jobbig dator..

Idag känns det mycket bättre. Vi har varit på Mas i Malmö och jag lyckades överleva både ner och hemfärd utan "incidenter". Nu har jag tom vågat dricka lite te och äta lite vaniljglass och allt får vara kvar :)
JIPPI
Nu tror jag att jag ska göra en sallad som jag och maken kan knapra på ikväll..eller blir det bara varma mackor..blev så hemskt sugen på det innan idag när jag inte åt nått ch låg och funderade på allt som var gott :)
Min dator är seg som sirap, den enda webläser som fungerar är SAFARI, appels webläsare..den funkar finfint MEN
jag kan inte kommentera hos alla bloggar som jag brukar läsa..så alla ni som har blogger mm där man måste fylla i massa bokstäver som man ser i en ruta..er kan jag tyvärr inte lämna några avtryck hos just nu (kommer säker på en lösning), men jag läser som vanligt :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att höra att du mår bättre!

Så spännande att det blir på måndag, då kommer jag inte att släppa tummarna!



Tack för din kommentar, det stämmer allt det jag har gått upp har hamnat på magen och brösten ;-)

2010-08-11 @ 18:43:20
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Lotta

Skönt att du mår bättre:)))

Ja, FY för datorer som krånglar.

Har också en som krånglar hela tiden härhemma:(

2010-08-11 @ 21:41:26
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0