Allt klart..nästan..

NU är nästan allt klart. Jag har en liten rätt kvar att tillaga men det blir precis innan vi ska käka.
Här hoppas vi kunna sitta om vädret tillåter. Just nu är det varmt och soligt men det är oroväckande mörka
moln på himlen...känns som det är åska på gång!
Den mesta maten är ännu inte framplockad..här lite nygjod caprese som är ett måste
på bordet så här efter Italiensemester!
Och så lite blomster som avslutning. Jag är kär i mina stora vita utekrukor, så himla glad
att jag gick på FYND på IKEA just den där dagen för några år sedan.
Näpps, dax för sista rycket, snart dyker nog den första kusinen med make och deras barn upp, eller barn och barn, dom är 19 och 21 :-) Maken är värsta trädgårdsgurun och hemma hos dom blommar det i enorma mängder så jag har gått och noppat för fullt i trädgården idag så det ska se iallfall hyffsat ut :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint du har gjort :-)

Jag hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll!

2010-08-06 @ 18:18:36
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0