vad hittade vi här?

Idag när jag letade efter en grenkontakt så hittade jag i garderoben i hallen denna sladd och glödlampa som jag tänkte skulle bli en lampa. Hade nästan glömt bort att jag köpt den :)
Vet inte riktigt var den ska få vara...får nog suga på den karamellen ett tag...



Annars har dagen förutom jobb bestått av spinning och så har jag träffat mitt H-klubbs gäng :-) Det serverades
kreolsk gryta som såg jättegod ut men jag bantar ju så jag fick dricka en smoothie och äta lite tomater...kladdkakan till efterätt såg oxå smarrig värre ut, men jag var ståndaktig :-)
Nu har jag stått och strykt i nästna en timme så en hel del av kläderna vi ska ha med oss är släta och fina.
Ska roa mig med att läsa lite bloggar innan det blir dax att slumra in...

Kommentarer
Postat av: - H*

- ojojoj!

2009-09-08 @ 22:44:32
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Therése

Ja, sånt där är ju alltid lite kul, när man hittar i sina små gömmor ;-)

Du hittar säkert nån bra plats att ha den på!



Och vad duktigt du är som klarar av att stå emot kladdkakan!!!

Guldstjärna till dig ;-)

Sov så gott!

Kram Therése

2009-09-09 @ 00:31:22
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken snygg sladd, vilken glad överraskning :) Du kan ju ha den som den är med en glödlampa i!



Vad duktig du är som str emot frestelserna!

Ha det gott,

Kram Therese

2009-09-09 @ 21:00:14
Postat av: Hanna

Kommer du på var du köpt den skulle det vara kul att veta, supersnygg!

2009-09-09 @ 23:28:52
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0