Utmanad!

Ligger hemma sjuk och det är allmänt synd om mig :( 

Har blivit utmanad av Therese....givetvis tog jag utmaningen :--)
Först fattade jag nada men sen gick det upp ett litet lju :-)

Kopiera texten och gör din egen anteckning/Note. Byt ut svaren till dina egna!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Tagga ett par personer

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Hemma?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Var är ni, går det bra?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Hej, hoppas ni har det bra!

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Ta det lugnt!

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Hänt något?

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Åh nej, osis bruden.

7. Vad vill du höra mest av allt?
Nej, vad jobbigt!

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Vad gör du åt det?

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Då håller jag tummarna för att det går bra och att solen
fortsätter lysa på er, kram.

Så nu utmanar jag pluggmamman och Thaison

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh fy, krya på dig!

kram kram

2009-09-25 @ 07:53:39
Postat av: Therése

Jag förstod inte heller först hur det skulle vara!

Men det är lite roligt att svaren ibland kan bli så klockrena men ändå så fel svar!!



Så tråkigt att du gått å blivit sjuk...du får krya på dig ;-)

Kram på dig!!

2009-09-25 @ 11:56:02
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

HAHAA - Då håller jag tummarna för att det går bra och att solen fortsätter lysa på er, kram.



Jag antar utmaningen... ska bara försöka natta lillebror först.



2009-09-26 @ 16:28:50
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0