Utebilder

Innan det mörknade idag så gick jag ut och fotade lite på "förödelsen" kring vårt hus. Borta är det gröna gräset och nu är det mest jord som syns, ingen jättevacker syn. MEN det ska ju bli fint typ till sommarn kanske  :)




Grävskoparn tog ingen hänsyn till att det var en häck iväget när han skulle in på gräsmattan...


Fast det gör ju inget för här ska ju bli mur istället :--)  Men inte förrens tll våren så så länge får vi leva med detta.
lilla hål!

Vi har ju även lagt lite mer plattor framför huset och som ni ser byggt 2 "rabatter".
Den ena blev liiiiite högre än jag tänkt men nu är det för sent och jag får lära mig leva med höjden :)
Går säkert att fixa till så att det ser lägre ut på nått sätt, lite hängblommor kanske...vi får se.


Kommentarer
Postat av: Therése

Kommer bli jättesnyggt när du planterar där sen i dina uppbyggda rabatter!

Och jag tycker höjden ser jättebra ut ;-)

Kram Therése

2009-09-29 @ 23:22:24
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad snyggt med stenplattor som ni lagt. Vi håller på förfullt med det också, har också en tomt där det är leråker. Inte så kul....! =)

Fint med så stort fönster på eran övervåning.

Kram Åsa

2009-09-30 @ 12:44:35
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0