Tripp till växjö.

Idag har jag haft en liten tripp till växjö och ett läkarbesök. Efteråt passade jag på att uträtta lite ärende. SKulle egentligen köpt mig ett par tennisskor men hitta inga jag ville ha så det blev bara lite underkläder och lite träningskläder. Det går åt lite kläder när man tränar både morgon och kväll. Gör ju inte det varje dag men kör ju iallafall minst ett pass om dagen och då behövs det några uppsättningar.
Okej om jag ska vara ärlig så har jag nog mist 10 par träningsbyxor och säkert 25 linnen/toppar så det går inte direkt någon nöd på mig :-)

Stannade även en snabbis på rusta och köpte mina favoritbajspåsar. Haha lite tragiskt att man har favoritbajspåsar men dom luktar lite citron och det tar bort lite av stanken man fyller påsarna med :)
Hittade fkatiskt nya mat/vattenskålar till Milo. Har letat ett tag men inte hittat nått jag gillade. Men dom här tyckte jag var söta. Svart=mat Vit=vatten

Milo sniffade lite konstigt på dom innan han kastade sig i maten som vanligt :)




ps var vänlig ignorera all ev smuts som syns, även ifall jag städar
kring/i/ovanpå/under ja överallt där han äter så är det aaaalltid
skitigt där :-(

Kommentarer
Postat av: Therése

Oj, vad du tränar, du är inte dålig du ;-)



Matskålarna var jättefina!!

Kram Therése

2009-09-08 @ 12:40:28
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Jag blir trött av att bara läsa din blogg. Hur orkar du vara så hurtig?!?!? Vad sa farbror doktorn?

2009-09-09 @ 13:55:21
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0