Onsdagkväll - lill lördag

Idag är det ju onsdag, även kallad lill lördag för att få en anledning att fira lite så veckan känns kortare.
För mig innebär det just inte mer än att det är mitt i veckan. Onsdag är även dagen då jag har afropower dans så om en knapp timme är det dax att släppa loss ordentligt, det är jättekul.
Har värmt upp genom att gå en 45 minuters promenad med Milo. Lika jobbigt som han var igår när vi gick, lika duktig var han idag :)

Snart kommer mannen och en elektriker hem och fixar med spotlighten i badrummet. Vore skönt om vi kunde få lite ljus och flytta undan golvlampan vi har där nu. Även golvvärmen tror jag kommer fixas till idag.
Jag vet inte om jag sagt men vår dusch är ÄNTLIGEN på väg. JIPPI


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Har lusläst erat badrumsarbete nu det vart super fint ,vi håller med på för fullt så kul att läsa

2009-10-02 @ 22:13:14
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0