Murarens första dag...

Så har muraren avklarat sin första dag med inkakling av badkaret....

så här tjusigt är det när muraren håller på....


tur vi inte fått duschen ännu för annars hade det blivit trångt
för honom :-)


Så här ser mosaiken ut som badkares ska ha omkring sig...
likadant som golvet...


och så här ser det nu ut framifrån, som ni ser har han lite kvar :-)



Som ni ser blir det inte så mycket plats runt omkring, men det är
så jag får plats med lite ljus iallalfall.


Här hade jag först tänkt låta muraren forsätta ut med mosaiken
och gjort en kombinerad sittbänd/hylla. Men jag ångrade mig i
sista sekund. TÄnkte mest att om jag gör det så är den ju
lixsom där för alltid, OM jag istället gör något flyttbart så kan
jag ju byta ut det :-)

Återkommer med nya bilder imorgon när jag tror han är färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0