jag är så trött på mitt hus...

För tillfället skulle jag sälja vårt hus för 100 kr. Jag är så trött på att det är grejer överallt som inte ska vara där.
Ha 2 ickefärdiga badrum/toalett börjar bli jobbigt.
MILO fäller som fanken så överallt dessa svarta hårstrå, jag är förvånad över att han har nått hår kvar på kroppen.
Dom där håren hittar in överallt. Jag lovar om jag går upp i vårt förråd, sprättar upp en kartong som inte varit öppnad på 10 år så ligger där ett svart Milo hår.
Meeen jag älskar ju min hund iallafall :--)
Mannen har lovat att jag ska få köpa en självgående dammsuga så jag hoppas det blir en liten hjälp.
Men nu måste jag städa vidare...mer svarta hårstrån att dammsuga upp!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Knaada

Jag tar också precis en liten paus i mitt städande. Jag skäms när jag tänker på hur det faktiskt ser ut här inne. Stort intresse för inredning men städning, där ligger jag efter :)



Har också ett halvfärdigt badrum och en liten fungerande toalett, men där ser det ut som att en luffare har flyttat in. Allt som borde göras, grrrrr...

2009-09-02 @ 21:38:57
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0