Ikea idag igen...

Stack iväg en sväng till Ikea idag igen. Fick med mig hem en ny liten hylla/byrå till lilla toaletten, men den
får ni se senare (smarta Anna köpte stommen och lådfront men inga lådor :-)  ), min man frågade hur jag tänkte och
hade väldigt roligt åt det...jaja  :)

Med hem kom oxå ett nytt tyg som jag enkelt och snabbt gjorde en duk av. Strök bara sånt där band utmed ändarna och sidorna fick va som dom var. Enkelt och perfekt för en som inte är så bra på att sy :-)
Nya sommarvaxduken fick inte ligga på så länge men jag sprar den till nästa år. Är lite trött på rosa och pastell och vill nu ha svart och vitt :-)
Nu ska jag bara byta ut några av kuddarna oxå men det tar vi en annan dag.




Ett par billiga enkla gryvantar/lapp fick oxå följa med...



Nu ska jag snart fixa mig i ordning. Mannen spelar match och jag tänkte faktikst följa med och titta idag.
Även passa på att gå en skogspromenad med Milo innan och sen blir det middag hos svärföräldrarna. Ska bli smarrigt! 
Ha en härlig höst-söndag!

Kommentarer
Postat av: Boktokig

Vilken fin duk! Jag tycker det är omöjligt att lämna IKEA utan att åtminstone ha köpt ett par saker!

2009-09-27 @ 13:07:13
URL: http://boktokig.blogspot.com/
Postat av: Lina

Vilken snygg duk!

2009-09-27 @ 16:06:55
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Åh det där tyget är så himla snyggt! Tittade på det när jag var på IKEA i helgen. Ville så gärna ha det, men mina tyglådor håller på att svämma över och jag har inte plats för mer. Så jag får nog ta och rensa dem innan jag införskaffar lite nya färscher tyger. Hoppas din helg varit bra! Kram Emmy

2009-09-28 @ 18:28:32
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0