Hemma bra med jobbet bäst?

Tänk va konstigt det är. När man är på jobbet så önskar man ibland att man bara kunde få vara hemma och sova och slappa.
Men så när är hemma vill man bara vara på jobbet. Blir man aldrig nöjd?
Idag mår jag iallfall bättre än igår. Ingen feber och jag har minsann orkat vara uppe lite oxå. Men jag är lite "tung" i luftrören så det är skönast att vara still.
Utanför håller dom på för fullt med trädgården och det ser ut som tjaa fanken än så länge.
Men det blir nog bra när det blir klart :)

En glädjande överraskning fick jag idag när jag ställde mig på vågen. Har inte vågat vägt mig sen Italien resan och jag blev förvånad at jag bara hade gått upp 0,5 kg!! SKÖNT! Men jag ska forsätta hålla diet om än kanske inte lika strikt, men jag är ju fortfarande med i viktklubben och ska följa det strikt vilket jag ju inte alls har gjort när vi har varit iväg.

Nåväl, nog om det. Nu ska jag luta mig tillbaks och försöka sova en sväng och hoppas att när jag vaknar har
mannen kommit hem. Så länge får jag nöja mig med Milos sällskap och han är en god kamrat som inte lämnar mig i sticket :--)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0