Halsning fran ett regnigt Italien

Hej Hopp!

Vi har givetvis lyckas pricka in en vecka som bestar av regn, regn och sa lite mer regn, eller iallfall mulet.
Vi hade fint forsta dagen och igar var det sol ett litet tag men idag ar det mulet igen. Tydligen sa ar det sa har i
hela sodra europa och enligt hotellet dar vi bor valdigt ovanligt da september brukar vara en varm och torr manad.
Men men det ar ju inte sa mycket att gora at detta. Trist pa solbrannan bara :)
Men maten ar lika god i allfall och glass ater jag i stora lass.
Fordelen med daligt vader ar ju att man aker omkring mer. Igar korde vi runt gardasjon och testade glass pa lite
olika stallen.
Idag ska vi byta hotell och har annu inte bestamt oss va vi ska ta vagen. Eftersom vadret ar lika illa overallt sa stannar vi nog har vid gardasjon iallafall.
Vi ar ganska hurtiga och har hunnit jogga OCH spelat tennis (vilket vi gor 2 timmar om dagen).
Kan tyvarr inte anvanda min egen dator sa jag kan inte visa nagra bilder.

Nu ska jag vacka min man sa vi kan ata en helt suvveran frukost (fast det saknas nutella) och sen ska vi forsoka
hitta nagon annanstanns att bo.

Puss och kram fran en blekfis i Italien

Kommentarer
Postat av: Åse

Vad trist med vädret, men ni får ju ett miljöombyte i varje fall. Tur att maten smakar likadant oavsett väder. :-)

2009-09-16 @ 21:13:48
URL: http://didriksson.wordpress.com
Postat av: mamman

Attans också. Så irriterande att åka så långt och mötas utav dåligt väder.



Hoppas ni får se mycket fint.

2009-09-16 @ 21:30:41
URL: http://www.babyonskan.wordpress.se
Postat av: Mrs. b

Åh, låter ju härligt trots att vädret inte är det bästa! Italien.... mmm! :-)

2009-09-16 @ 21:56:12
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men det är iallafall glassväder :)

Här var det 4,4 grader när jag cyklade till jobbet imorse... brr...

Tror ni har det ganska bra iaf :)

Kram kram

2009-09-17 @ 08:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0