God hustru

Nu har jag varit en god hustru och hjälpt min kära make boka innomhustider till deras fotbollsträning. Det var skittråkigt men nu är det gjort. Min lilla man kan massor av grejer med att sitta framför en dator är inte hans grej :)
"arbetet" gjorde mig otroligt trött så nu ska det bli skönt att krypa till kojs.

DET blev ingen jogging idag på morgonen förresten, kände mig halvkrasslig när jag vaknade, får se om jag mår bättre imorgon bitti så kanske det blir jogging då istället.
natti natti!


Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Vilken tur att han har en dataexpert till fru :) Perfekt om man kan hjälpas åt och komplettera varandra!



Sov gott :)

Kram Therese

2009-09-28 @ 22:46:33
URL: http://www.tesbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0