Another greeting from Italy..

Sitter på balkongen och har det ganska så härligt. Vädret är fint och vi har tillbringat dagen vid poolen och på morgonen var det marknad i byn så jag var där och införskaffade en väska och lite presenter till min lilla mamma som har passat Milo som jag saknar sååååå mycket.
Lite smolk i bägaren och det är att jag blev igår getingstucken. Och eftersom jag är allergisk är det ju alltid lite nervöst, hade som tur väl var mina kortisontabletter i plånboket och hällde i mig 12 stycken. Så just nu är mitt bett på låret typ 10x10 cm, rött och svullet. Hoppas det inte blir värre än så. Jag brukar efter några dagar kunna få feber och bli ännu mer svullen. Förra året blev det doktorbesök och pencillin och kortisontabletter i 2 veckor.
Men men..vi får väl hoppas på det bästa.
Till råga på allt så sträckte jag ryggen för en dryga timme sen när vi spelade tennis...skittrist men jag hoppas det går om tills imorgon.
ANNARS så är allt toppen :--)
Är hungrig som en gnu och så fort mannen är klar ska vi köra ner till byn och käka middag. MUMS!

Skickar med lite bilder från Verona. Balkongen ni ser är ingen mindre än JULIA´s balkong (Romeo och Julia). Det sägs så iallfall....

Här stod hon alltså och spanade ner på sin kärlek innan dom typ bestämde sig för att det var en bra ide att ta livet av sig....



I passagen in lämnade folk sina kärlekshälsningar. Var rätt coolt faktiskt. Var givetvis tvungen att lämna ett spår
efter mig och mannen


För er som har bra syn ser nu att min man heter Marcus så nu behöver jag inte titulera honom som mannen längre.

Nu är mannen klar, dax för middag.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Åh vad härligt med semester i Italien!

Kram Sandra

2009-09-19 @ 23:28:48
URL: http://inspireramera.se
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Italien som är så härligt att semestra i! Hoppas getingsticket försvinner fort. Och så roligt att se Julias balkong, visst inte att det fanns en på riktigt - känner mig genast lite mer bildad. Tack för det.

2009-09-20 @ 08:07:41
URL: http://houseofjammi.blogg.se/
Postat av: Eva

ser helt underbart ut. Hoppas ryggen känns bättre i morgon

2009-09-20 @ 17:20:46
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Hej Min Kära Vän!



Jag hoppas verkligen att bi-sticket blir bättre och inte värre!!! Du har väl inte ringt mamma och gjort henne orolig????



kramar i massor

ps. Hälsa Mmmmmmmannne

2009-09-21 @ 17:12:19
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0