Ajaj var ligger Milo.

Vi har tyvärr klemat bort Milo lite och låter honom vara i sänge. Det var faktiskt min man som började med det. Jag har försökt övertala honom om att vi ska låta bli men det går inte. Och visst jag tycker oxå det är rätt mysigt.
Jag försöker täcka påslakanet så mycket som möjligt med en filt för han hårar ju som tusan men det går sisådär...
Nu är han iofs inte i sängen så ofta, bara en sväng när vi går och lägger sig och så brukar han komma upp igen på morgonkvisten. Men idag när jag stod inne och sorterade kläder så hoppade han upp. Och han gör sig rätt bra på vår säng tycker jag :-)





Kommentarer
Postat av: Therése

Hihi, där ser han ut att ha det riktigt gott!! ;-)



Angående om mina bokstäver på brickorna, så skrev jag ut tjocka bokstäver på datorn, och använde som mall!

Decorplasten har jag köpt på Coop forum, en rulle på ca 2 meter för runt 70 kr!

Och det var riktigt smidigt faktiskt, och jättekul!! :-)



Hoppas ni får en härlig fredagskväll nu!

Kram Therése

2009-09-04 @ 15:45:28
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0