Uppdrag!

Min älskade lilla storasyster har gett mig ett uppdrag. Hon tyckte minsann jag kunde fixa det här medans jag ligger hemma och är sjuk :)
Uppdraget är följande.
Dom har gjort om i sitt ena badrum (vilket jag ännu inte fått se några bilder från, grrr). Nåväl, dom har iallfall satt upp en duschvägg av något slag, inte en hörndusch utan en rak. Och nu vill hon ha någon slags decorplast a la frostat som hon kan sätta upp. Jag föreslog IKEAS billiga fönsterplast eller va det nu heter men hon vill ha något som är lite större, alltså mer anpassat till STORA saker.
SÅ om någon därute vet nått som funkar eller har gjort nått likanande, kom gärna med TIPS   :-)
Jag ska nu försöka surfa runt lite och se vad jag hittar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0