Söndag i skåne..

Söndag morgon och vi är kvar nere i Lund. Klockan är enligt mig mycket (halv tio) men alla andra sover och sover..
Jag och Marcus ska köra hem rätt tidigt för elektrikern kommer idag och ska greja med duschen och det är prio1.
Men först ska vi göra ett stopp på köpcentrum NOVA där jag var igår. Hittade fina klockor som jag skulle vilja visa mannen. OCH en ipod tuch ska införskaffas om det går.

Nej nu verkar det som om det börja röra sig lite här...kanske dax för frukost snart, är hungrig som en varg!! :)

Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Köra hem rätt tidigt? Klockan är halv tio och mannen sover fortfarande OCH ni ska åka och shoppa oxå??? Tidsoptimisten Anna eller vad?!?!??!



Skönt att höra att allt är bra. Jag började allvarligt talat tro att nått hade hänt. Jag gjorde även Stefan lite orolig. Skönt att det "bara" är datorn.



Stor kram o kör försiktigt,

sara

2009-10-25 @ 09:52:38
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att höra! :)

Ja lär väl ta och kika upp min dator oxå, tror jag fått något förbaskat msn virus för datan och internet funkar ju fast bara vissa sidor och självklart inte blogg.se men blir ju inte direkt förvånad heller :D

2009-10-25 @ 15:39:57
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack för din gulliga kommentar hos mig:)

Hoppas du får en bra dag på köpcentret,

och gör många fynd!

kram kram

2009-10-25 @ 16:32:10
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0