Regn, regn och åter regn...

Idag ska det bli en regn och blåsdag här nere i Älmhult. VIlket innebär att mitt trädgårdsarbete är hotat :-)
Tänkte iallfall starta dagen med ett besök på IKEA. Behöver köpa lådor till "byrån" jag köpt till lilla toaletten.
SEN är faktikst badrummet färdigt. Håller på att göra några world tavlor oxå som ska hänga där uppe. Annars tror jag minsann det är klart! Okej, mina marimekko handduker jag köpt är hos mamma, hon ändrar hängaren åt mig, den var på mitten, jag vill ha dom på änden. :-)
Så idag eller imorgon kan det nog faktikst äntligen bli lite bilder där ifrån.

Än så länge får ni nöja er med lite semester bilder, kan va skönt o titta på en höstdag som denna.




Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Hur går det med toan där uppe???



Låter som ni hade en skön fredag! Jag ska lägga mig och slappa i soffan nu. Mannen är hemma och barnen sover.



Kram Sara

2009-10-03 @ 16:33:28
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0