Nu ljusnar det...

Har ännu inte fått tillbaks min kära gamla datorn. MEN när jag kom hem från min joggingrunda nyss stod det en lånelaptop på köksbordet som min äääälskade man hade hämtat åt mig. Jag får låna den gratis från det företag där jag köpt min dator av och det var ju superbra.
Det är en exakt likadan som jag har så det känns nästan precis som vanligt :)

Så nu känns lixsom livet lite ljusare igen, visste inte att jag var så blogg beroende som jag var, både när det gäller att skriva, som att läsa.
Jag har kunnat läsa en hel del bloggar med min jobbdatorn, men säkerheten på den gör att jag inte kunna lämna kommentarer och en del bloggar har inte gått att läsa alls.
Men nu så börjar det arta sig :-)


Nä dax för lite mat...återkommer :-)

Kommentarer
Postat av: Therése

Va skönt för dig...och även oss att ha dig tillbaks igen ;-)

Ha en skön onsdagskväll (vid datorn!)

Kram Therése

2009-10-28 @ 19:49:54
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt när ordningen kan börja återställas.

Ha det fint!

2009-10-28 @ 22:35:27
URL: http://www.uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0