Jag lever men min dator är död.

Hej Alla.
Det har ju varit helt tyst om mig i en vecka nu och jag vill bara meddela att det är HÖGST OFRIVILLIGT.
Jag har hälsan och alalt är som vanligt förutom att mitt moderkort i laptopen har gett upp och jag väntar nu på ett
nytt. Enligt datorn doktorn skulle det ta MINST 10 dagar till. Jag får krupp!!
Tog hem min laptop fårn jobbet för att använda den men det funkar inte då blogg.se är spärrad :-(
Jag hoppas få hem en lånedator på måndag men det återstår och se om det blir så.

Men jag har det som sagt bara bra :-)
Ligger grymt långt efter med bloggläsning men jag kommer igen :)

Idag är jag nere i Lund hos mannens ena bror och sambo så jag kastade mig på deras laptop det första jag gjorde :)
Det blir förhoppsningsvis lite shopping idag.

Hemma är det full rulle. Duschen har ÄNTLIGEN kommit och den kommer att vara färdginstallerad på måndag så sen blir det bilder :)
Annar sså håller jag på att måla om våra bänkskivor i köket och planera vardagsrummet som ju ska renoveras så fort badrummet är helt klart.

Nä nu ska jag vara lite social oxå. Hoppas i har det gott alla.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte väl vart du hade tagit vägen, blev nästan lite orolig för dej där ett tag ;) HAha! Men nu ser jag att du mår bra iaf & datan kanske har fått en släng av nöffsjukan som min ;)

2009-10-24 @ 22:56:35
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Therése

Va trist det är att va utan sin dator...

först då märker man va beroende man egentligen är!



Ser fram emot lite bilder på allt du fixar med (nu när du inte sitter vid datorn) ;-)

Ommålning av bänkskivorna låter ju lite spännande!

Ha det så gott...

Kram Therése

2009-10-25 @ 01:05:19
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0