bajspåsar och bakplåtspapper

ljusslinga till träd
bajspåsar
regnställ - macke
mössa/vantar - macke
regnkappa - anna
trådlös telefon
sprayfärg
hårspray - macke
hth hudlotion
scrub vante
memory rim - systerdotter
natt på museum 2 - kusinbarn
lego - systerdotter
trosor - macke - haha..nä jag skojar det är såklart till mig.. (skulle bara se ifall ni läste allt)  :--)
sportbh
gummikorg svart
kopieringspapper
bakplåtspapper
folie
plastpåsar
gardiner mörkblå eller vita
blockchoklad

Så var är då det här...jo min inköpslista. Imorgon bär det iväg till Ullared. Jippi, känner mig laddad och har laddat kontot :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Åhh har du varit på Ullared. Med vem?? Varför sa du inte det. Jag behövde ju oxå lego till Tess :( Får vi se några av dina inköp??



2009-11-07 @ 05:03:19
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0