Vita stolar.....

Vi behöver verkligen 3 nya stolar till vårt matbord. Vi har ju en gammal kökssoffa som jag glädjande nog fick överta från min faster för ett par år sedan. Like it a lot...tänkte först måla den vit men ångrade mig och än så länge får den se ut som den gör.
Nåväl, stolarna var det ju som gällde. Jo först hade jag tänkt att stolarna måste ju vara lite gammeldags för att passa ihop med kökssoffan men nu börjar jag nog ändra mig. Kan va kul med lite mer moderna stolar som bryter av lite....här kommer 4 favoriter...3 lite modernare...och en gammal klassiker vid namn Lilla Åland som jag tycker är superfin.
Bilder hämtade från THEHOME och SVENSSONS I LAMMHULT
Vilken gillar ni bäst?

     

Kommentarer
Postat av: Karin

Lilla Åland helt klart!

2009-05-09 @ 19:20:56
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag tycker nog att 3990 och 596 är snyggast.

Dom två är ju lite annorlunda också, och det är ju alltid lite festligt!

(Ser dessutom bekvämast ut också) ;-)



Kram Therése

2009-05-09 @ 23:26:27
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0