Tillfälligt avbrott....

Flitens lampa har slockat här, iallfall tilffälligt :)
Mannen sitter ute och sover i sen solstol på lilla altanen, själv började jag läsa en ny bok som jag måste ha läst klart till på tisdag då jag ska på bokklubb. Den verkar sådär, har dock bara kommit 80 sidor...
Väntar på att det ska komma en tjej och hämta en av våra gamla soffor som jag har sålt. Blir skönt att bli av med den.
Sen tänkte jag gå en rask promenad och sen blir det att hjälpa mannen att måla lite utemöbler, dax för sista målningen så vi kanske bli klaar med dom i helgen, vore skönt....

     
      Alla fönster putsade :)  (om ni undrar varför vi har en vit dörr på altanen så är det för att det var vår gamla ingång. Den
      ska slå småningom slås igen men inte förräns vi gör om vårt badrum, så det får se lite knasigt/fult ut så länge...)

     
      Mina vindruvor, vi får se om det kommer några men det växer iallfall :)

     

      Bambun har överlevt i förrådet i vinter...

     
      Kaprifolen växer som ogräs!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ser så himla härligt ut, Hoppas din helg blir bra =)

2009-05-01 @ 14:59:58
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: lina

fina krukor :)



2009-05-01 @ 15:55:40
URL: http://linasinredningblogg.blogg.se/
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Jag vill också ha kaprifol. Vad fint ni har det.

2009-05-01 @ 17:25:19
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0