Om kanske...

OM vi gör badrum uppe så KANSKE vi tänkte ha dom här små sötnosarna från HAFA (ja vi är familjen velig, jag vet men till 90% blir det badrum uppe)

Vi tänkte köra plast/vinyl golv, ni vet sånt där som ser ut som legoplattor och vita väggar, bara våtrumsfärg, inte kakel.
Svart golv blir det säker, eller grått och då kanske man skulle vara lite modlig och köra RÖTT skåp istället för det säkra kortet svart? Alltså det är inte det snyggaste badrumsskåpet jag sett men fint för en helt okej penning.

 

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Även om man inte vet så är det kul att planera i alla fall :0)Det svarta såg fint ut, det röda lite tuffare.



~Livet i byn

2009-05-25 @ 18:18:55
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Therése

Riktigt fräckt med rött, och jag gillar verkligen den färgen!

Men jag skulle nog fega ur, och ta det säkra kortet - svart!

Men det är ju jag det, ta det du verkligen känner, så blir det bäst ;-)



Kan bara tänka mig hur det snurrar badrum i ditt huvud just nu...hi hi!

Kram Therése

2009-05-25 @ 18:34:59
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Mia

Vi har ett sådant skåp + spegel på vår lilla toalett, i svart. Väldigt nöjd med färgen och formen. Det negativa är att skåpet inte är superstabilt (håller nog inte många år i en barnfamilj så som vi är) samt att allt lort man tvättar av händerna stannar i botten på hon eftersom den är väldigt platt i botten. Tänkte bara dela med mig av våra erfarenheter. Men skåpet är väldigt smidigt och rymmer mycket.



Mia

2009-05-25 @ 20:20:24
URL: http://vartlividalarna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0