Kvällen över...

Vi har haft besök av 2 mycket goda vänner och deras söta små tvillinga ikväll. Dom åkte för en stund sen och nu ligger mannen och snarkar ikapp med Milo som ligger på golvet.
Själv ska jag hoppa upp på spikmattan och genomlida några minuters smärta innan jag ska sova!
Ledig dag imorgon, sååååå himla skönt. Vi ska försöka åka ut i skogen o träna lite med Milo och sen spelar mannen fotboll så då tänkte vi spana in det. Sen blir det käk och kortspel med mannens yngsta bror och flickvän....Men jag jobbar på fredag så det får bli en tidig kväll.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Lina

haha ellerhur, fy fan va jobbigt det är. Men jag längtar! Då blir det bilder i massor :D wiihii

2009-05-21 @ 00:56:49
URL: http://linasinredningblogg.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Spikmattan...hua tar det inte ont!!



~Livet i byn

2009-05-21 @ 10:44:42
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0