Frisk luft...

Idag har jag fått massor av frisk luft eftersom jag har tillbringat 3 timmar mellan 12 och 3 precis här..
   
...sovandes under en filt, såååå himla skönt!

Mannen har under tiden haft sällskap med den här...
   
...ytterligare en full skottkärra med maskrosor...

Milo har mest hållt mig sällskap och så fort jag övergav filten la han beslag på den..

   
...ser ju ganska så skönt ut :--)

Det var inte alls meningen att jag skulle sova så länge så jag fick lite dåligt samvete men som min underbara man sa
så har inga saker som vi MÅSTE göra idag. Att det däremot finns 100-tals grejer som vi BORDE göra är en annan sak.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, så härligt!!

Bra fördelning på sysslorna hemma hos er tycker jag... ;-)

Själv har jag bara natten kvar nu så har jag gjort min långhelg sen :-)

Ha det så gott!

Kram Therése

2009-05-17 @ 20:44:51
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0