En ny kompis i sängen...

Här ser ni min tillfälliga kompis i sängen. En styck tämligen smärtsam spikmatta som jag lånat av vår massör på jobbet.
Låg 20 minuter igår och för er som inte testat så kan jag rekomendera er att testa, det är en väldigt konstig känsla..
Första sekunderna känner man inget, sen börjar det göra typ skitont.

Men om man härdar ut några minuter (några minuter kan kännas vääääääääääääääääldigt länge, jag lovar!) så blir det sedan på något sätt behagligt och man slappnar av. Jag somnade tex på den igår! Jag har en t-shirt på mig annars gör det alldeles för ont, men det är kanske en vanesak!

                   
 

           



 

Kommentarer
Postat av: Joakim

Vad coolt! :D Det skulle jag vilja pröva! :D

2009-05-20 @ 14:25:05
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj! Den såg intensiv ut!

2009-05-23 @ 09:59:13
URL: http://hyresfemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0