Blågult

Matchen gick sådär...oavgjort. Mannen är sådär nöjd.

Jag var iallfall nöjd med Milo. Han och jag var ute och gick i skogen och han var jätteduktig..han hade stenkoll på var jag vad och sprang inte långt ifrån mig. Och dom få gångerna han gjorde det gömde jag mig och då letade han upp mig. Duktig hund. (sen att han smet till grannen innan vi åkte precis är ju en annan historia)  :-)

Nu lagas det mat här hemma...OCH det går i blågult tema...här är några av ingridenserna. Alla är svenska OCH en hemodlad, gissa vilken :-)
(okej förresten, ölen är väl dansk men på nått sätt svensk ändå) :-)

         

         

Kommentarer
Postat av: Therése

Mmmm..allt det där såg så himla gott ut!

Jisses så hungrig jag blev :-)

Så gott nu när man kan få tag i färskpotatis,

så det får nog bli det till middan imorgon tror jag.



Ha en härlig kväll!

Kram Therése

2009-05-21 @ 19:50:24
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Se där kom dom där jordgubbarna, inte så att jag är avundsjuk bara helt enormt avundsjuk :0) I kväll är en tung dietkväll av någon anledning.



~Livet i byn

2009-05-21 @ 20:43:11
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Skönt Hemma

Men åh så sott och somrigt det ser ut med jordgubbar och gräslök :)

Länka ditt bästa blogginlägg i min blogg och du kan få vara med i ett inlägg. Kika gärna :)

2009-05-21 @ 20:54:11
URL: http://skonthemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0