Äntligen badrum!!!!

Nu verkar det faktiskt som om mitt nya badrum inte är allt för långt borta! Mannen kom hem efter jobbet idag och sa att dom har planerat in vårt badrum vecka 26!!  Alltså bara 5 veckor bort! Så himla glad jag blev även ifall jag inte riktigt våga hoppas.
Fast mannen sa att nu jädrans måste vi planera så det är väl bara att sätta igång, 5 veckor går ju ganska fort.
Det enda vi är säkra på är att vi ska ha vita väggar :--)   ååååh så mycket härlig planering som måste göras sååååå kul!
Nackdelen är att vardagrummet kanske får vänta till efter sommaren....men men...det får jag väl försöka överleva!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken rolig planering du har framför dig nu då ;-)

Vi ska ju också renovera badrum, men det är en ren djungel när man börjar titta...men så roligt!



Jag blev jättesugen på färskpotatis när jag såg din bild, är egentligen inte överförtjust i det, men nu blev jag riktigt sugen!



Ha det så gott!

Kram Therése

2009-05-11 @ 23:34:04
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh så kul, hoppas det blir av då!

2009-05-12 @ 09:46:13
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0